عطر ادکلن عربی یارا صورتی لطافه | Lattafe Yara
عطر ادکلن عربی یارا صورتی Yara لطافه

● معرفی عطر ادکلن یارا صورتی Yara لطافه
عطر ادکلن زنانه یارا یک عطر کاربردی است چون با پیچیدگی روایح خوشمزه و مدهوش کننده خود شما و اطرافیان را طلسم می کند. عناصر موجود در ترکیبات این اکسیر جادویی، اغواگری و افسونگری را به شما هدیه می دهد تا با پوشیدن ان در هر موقعیت مکانی و هرگونه جمعی، همچون الماس بدرخشید. رایحه ملایم و شیرین این عطر به شدت برای استفاده در روزهای سرد پاییزی و باران های عاشقانه اش و البته زیر عروس برفی زمستان شایسته است. معجون شرقی وانیل در یک لحظه شما را میان این هوای دلبرانه هیپنوتیزم می کند و آرامشی غیر قابل انکار را در وجودتان پدید می آورد.

عطر یارا صورتی حس زنانه را با جسارت در هم آمیخته است و همین امر باعث شده که دارای رایحه کاملا متمایز، محسور کننده و اسرار آمیز باشد، رایحه ای که ارمغانی از شادی و شعف و روزهایی به دور از هر گونه ناراحتی و درد باشد. بوی وانیل یکی از مشخصات اصلی این ادکلن به حساب می آید. خرید عطر یارا با بوی گرم و شیرین و ماندگار همچنین قیمت مناسب، شیه محکم و برند ارزشمندش بسیار راضی کننده خواهد بود.


★ رایحه عطر ادکلن یارا Yara زنانه
این عطر به عنوان معجون عشق معجزه کننده مدرن شناخته شده است. ادکلن یارا لطافه با ترکیب رایحه های دلنشینی از نت های خوشمزه و ملموس نارگیل، وانیل و بادام، شما را غافلگیر می کند و با استفاده از آن، به ارامی رایحه گل های یاسمن چیده شده را در دست می گیرید. در نهایت داستان ادکلن یارا با عناصر ماندگار چوب صندل، مشکو در تصویری از رویاهای زنده و عشق، همیشگی می شود.

رایحه اولیه : گل آفتاب پرست – نارنگی – ارکیده
رایحه میانی : میوه های استوایی
رایحه پایه : مشک- وانی – چوب صندل سفید
  • مبلغ
    1,100,000 تومان
محصولی بسیار خاص و با کیفیت برای شما
پرسش و پاسخ کاربران