رژ لب مایع حجم دهنده و آبرسان بافت کرمی لیدو| LIDO CREAMY TEXTURE 24H LIP GLOSS
سبک و خامه ای ، ضد حساسیت ، آبرسان ، پیگمنت فوق العاده
  • بررسی بیشتر

رژ لب مایع کرمی لیدو دارای رنگ بندی بسیار متنوعی می باشد که می توانید از بین آن ها رنگ متناسب با آرایش و میکاپ خود را انتخاب نمایید.

این رژ لب دارای ماندگاری بسیار بالایی می باشد و برای استفاده در یک روز طولانی بسیار مناسب است. علاوه بر این در مقابل آب و تعریق نیز مقاوم می باشد.

در فرمولاسیون این رژ لب مایع از ترکیبات نگهدارنده مضر نظیر پارابن استفاده نشده است و استفاده از این محصول باعث بروز التهاب و حساسیت های پوستی نمی گردد. این رژ لب برای انواع پوست حتی پوست های حساس قابل استفاده می باشد.

رنگدانه های استفاده شده در رژلب لیدو بسیار قوی می باشند. این محصول بافت بسیار سبک و خامه ای دارد که به خوبی روی لب ها پخش می گردد و بعد از استفاده نیز باعث ایجاد احساس سنیگنی روی لب های نمی گردد.

ظاهر نهایی رژ مایع لیدو، مات است. این رژ لب، لب های شما را حجیم تر کرده و به سرعت نیز روی لب ها خشک می گردد. رنگ بندی رژ لب لیدو بسیار متنوع می باشد و می توانید از آن ها در هر سبک آرایشی استفاده کنید.

در ترکیبات رژ لب لیدو از روغن های طبیعی، کمپلکس پپتایدی و هیالورونیک اسید استفاده شده است. این ترکیبات به تامین رطوبت مورد نیاز لب کمک می کنند. مانع از خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها شده و باعث نرمی و لطافت لب ها می گردند.


ویژگی های رژ لب مایع کرمی لیدو :

★مناسب انواع پوست
★رنگ بندی بسیار متنوع
★دارای ماندگاری بسیار بالا
★مقاوم در برابر آب و تعریق
★فاقد پارابن و ترکیبات مضر
★ضد التهاب و حساسیت
★دارای رنگدانه های غنی
★بافت سبک و خامه ای
★بدون ایجاد احساس سنگینی روی لب
★حجیم کننده لب ها
★حاوی روغن های طبیعی و هیالورونیک اسید
★رطوبت رسان به پوست لب





  • ویژگی
  • تخفیف
    390000 تومان
  • مبلغ
    370,000 تومان
محصولی بسیار خاص و با کیفیت برای شما