آبرسان و مرطوب کننده سیمپل مدل لایت | simple replenishing light moisturiser
مخصوص پوست چرب
  • بررسی بیشتر

ويژگي محصول:

آبرسان و مرطوب کننده
مناسب پوست چرب
نرم و لطیف کننده
شاداب کننده و انرژی بخش
کنترل میزان ترشح چربی پوست
پیشگیری از چروک شدن پوست
وگان و فاقد تست حیوانی
حاوی ویتامین E و پرو ویتامین B5 و نیاسینامید
حجم: 125 میل



کرم مرطوب‌کننده و آبرسان سیمپل مدل لایت | 125 میل

کرم مرطوب کننده و آبرسان لایت سیمپل یک فرمولاسیون سبک و زود جذب با ماندگاری 12 ساعت با تکسچر بدون چربی، غیر کومدوژنیک و ضد حساسیت است که حاوی بیزابولول و دکسپانتنول برای رطوبت بخشی قوی تر است. این مرطوب کننده لایت حاوی مواد آبرسان قوی لاکتیک اسید و سدیم لاکتات در کنار روغن گل گاوزبان اروپایی و ویتامین E است. این محصول مخصوص انواع پوست بوده و فاقد هر گونه رنگ، عطر و مواد آلرژی زا و خشن است. از این مرطوب کننده میتوانید برای تسکین پوست دارای انواع اگزما از جمله آتوپیک درماتایتیس نیز استفاده کنید.

کرم آبرسان و مرطوب کننده لایت با تکسچر سبک و زود جذب طراحی شده که برای انواع پوست حتی پوست های چرب و حساس نیز مناسب باشد.

این مرطوب کننده اثرات آبرسانی 12 ساعته روی پوست دارد و روی پوست تست شده و غیر کومدوژنیک اسید و منافذ را مسدود نمی کند و خاصیت ضد حساسیت نیز دارد.

این کرم حاوی روغن گل گاوزبان اروپایی است که یک راز ناشناخته برای حفظ سلامت پوست است. این یک روغن طبیعی است که نه تنها رطوبت و نرمی را به پوست خشک و آسیب دیده باز می گرداند، بلکه می تواند برای افرادی که از اختلالات پوستی مزمن مانند اگزما و درماتیت آتوپیک رنج می برند تسکین دهد.

کرم مرطوب کننده و آبرسان لایت سیمپل حاوی پانتنول، ویتامین ایی و بیزابولول در کنار آلانتوئین است.

  • تخفیف
    330000 تومان
  • مبلغ
    300,000 تومان
محصولی بسیار خاص و با کیفیت برای شما