تونر لافارر مناسب پوست خشک و مختلط 2 |Laffarer Multi Active
تونر لافارر مناسب پوست خشک و مختلط 2 |Laffarer Multi Active
  • بررسی بیشتر

● تونر پوست خشک و حساس لافارر محصولی مناسب برای استفاده روزانه است که به خوبی آلودگی‌ها و مواد آرایشی باقیمانده را پاک کرده و منافذ شما را تمیز می‌کند. این محصول دارای خاصیت رطوبت‌رسانی است و پس از استفاده شما احساس خشکی روی پوست خود نخواهید داشت. ترکیبات موثر این محصول به شما برای داشتن پوستی شاداب و لطیف کمک می‌کند.

★ مشخصات اصلی تونر مولتی اکتیو 2 لافارر:
مناسب نوع پوست: خشک و حساس
ماهیت: ژل
رایحه: دارد
عصاره: ندارد
کارایی: تنظیم PH پوست، رطوبت‌رسان
سن: بزرگسالان
نواحی قابل استفاده: صورت به جز دور چشم‌ها
ترکیبات موثر: عصاره پیچک، عصاره خیار، عصاره ملیسا، عصاره پاریتاریا، عصاره اِلدربری، عصاره پنیرک و ویتامین C و E
حجم: 170 میلی لیتر
نوع محفظه نگهدارنده: ساده
برند: لافارر (lafarrerr)
مبدا برند: ایران
کشور سازنده: ایران
سایر ویژگی‌ها: کاهش منافذ باز پوست، ضد التهاب، حاوی ترکیبات گیاهی، طراوت‌بخش
مواد تشکیل‌دهنده: آب دیونیزه، بوتیلن گلیکول، گلیسرین، عصاره گل آقطی سیاه، عصاره برگ بادرنجبویه، عصاره میوه خیار، عصاره گیاه عشقه، توکوفریل استات، سدیم PCA، سدیم لاکتات، آسکوربیل گلوکوزید، تریتانولامین، آکریلات/C10-30 آلکیل آکریلات کروسپلیمر، کاپریلیل/کاپریل گلوکوزید، عصاره آلوئه ورا، اتیل هگزیل گلیسرین، فنوکسی اتانول، اسانس

★ نقد و بررسی:
تونر مولتی اکتیو شماره 2 لافارر محصولی مناسب برای افراد دارای پوست خشک و حساس است. این محصول هرگونه آلودگی و باقیمانده محصولات آرایشی را از پوست پاک کرده و به دلیل داشتن عصاره خیار و آلوئه‌ورا رطوبت موردنیاز پوست را تامین می‌کند. ترکیبات گیاهی موجود در این محصول دارای خاصیت آبرسانی و ضد التهابی هستند به همین دلیل پس از استفاده روزانه از این محصول شما هیچگونه احساس خشکی یا کشیدگی روی پوست خود نخواهید داشت. ترکیبات موثر این محصول به شادابی و لطافت پوست شما کمک می‌کند.
  • مبلغ
    200,000 تومان
محصولی بسیار خاص و با کیفیت برای شما