ژل شستشوی نوتروژینا
ژل شستشوی صورت ضد جوش نوتروژینا مدل Clear & Defend

ویژگی محصول:

برطرف کننده قوی جوش و آکنه
ضدلک
ضدجوش
پاک کننده عمیق پوست و منافذ
قابل استفاده برای پوست‎‌های حساس
سفیدکننده
شفاف کننده
آبرسان
دارای سالسیلیک اسید خالص
کشور مبدا: آمریکا
حجم: 200 میلی‌لیتر



ژل شستشوی Clear & Defend نوتروژینا (نیتروژنا) تا به امروز جز بهترین ژل واش هایی می‌باشد که برای افراد با پوست مستعد جوش و لک دار ساخته شده است. این محصول هم چنین باعث تمیز شدن کامل منافذ پوست صورت می‌شود و بخاطر وجود سالسیلیک باعث از بین بردن انواع لک و کک و مک می‌شود.

ژل شست و شوی نوتروژینا باعث تمیز شدن تمام منافذ پوست صورت می‌شود و همین امر باعث جلوگیری از تشکیل جوش های سر سیاه می‌شود. این ژل شستشو کاملا بدون چربی است و همین امر باعث می‌شود که برای پوست های چرب و مستعد جوش کاملا مناسب باشد و باعث صاف شدن و یکدست شدن پوست صورت می‌شود

محصول ژل شستشوی صورت نوتروژینا مدل Clear & Defend یک محصول پاک کننده و جلوگیری از جوش‌های آکنه‌ای است که با ترکیباتی مانند اسید سالیسیلیک و تکنولوژی میکرو کلرزینگ اثر بخشی بالایی برای کنترل و پاک کردن پوست چرب و مستعد ظهور جوش‌های آکنه‌ای دارد.

فرمولاسیون
ترکیبات این ژل شامل اسید سالیسیلیک، تکنولوژی میکرو کلرزینگ و ترکیبات مرطوب کننده مانند گلیسرین و بتاین است. اسید سالیسیلیک یک ماده فعال ضد باکتری و ضد التهاب است که با کنترل ترشح چربی پوست و تنظیم فعالیت پوستی برای جلوگیری از جوش‌های آکنه‌ای کاربرد دارد.

تکنولوژی میکرو کلرزینگ نیز با کنترل فعالیت باکتری‌ها و با جلوگیری از تشکیل غده های چربی بر روی پوست، به پاک شدن پوست کمک می‌کند.
  • تخفیف
    320000 تومان
  • مبلغ
    260,000 تومان
محصولی بسیار خاص و با کیفیت برای شما
پرسش و پاسخ کاربران