ادکلن اکلت لا ویولت ECLAT La Violette ا فرگرانس
ادكلن اكلت لا ويولت
    بررسی بیشتر

ويژگي محصول:

ادکلن اکلت لا ویولت ECLAT La Violette از محصولات شرکت فرگرانس ورلد است که رایحه معتدل و شیرینی معروف به خدای آرامش دارد ؛ فرگرانس اکلت لا ویولت ادکلنی با رایحه ای بسیار ملایم زنانه است که مناسب استفاده در میهمانی ها و یک ادکلن زنانه چهار فصل است که در تمام فصل های سال قابل استفاده می باشد.

ادکلن ECLAT La Violette دارای یک اسپری و یک گردنبند قلبی نیز می باشد این ادکلن به دلیل اینکه بسیار ملایم است پخش بوی کمی دارد ولی رایحه واقعا زیبا و دلنشینی دارد

ادکلن اکلت لا ویولت زنانه دارای رایحه دلنشین و آرام بخش یک عطر زنانه از خانواده عطر های گلی سبز می باشد. پیش رایحه این ادکلن شگفت انگیز ECLAT La Violette از هویج و برگ پرتقال تشکیل شده و با گذر زمان میان رایحه آن شامل شکوفه هلو, گلیسین, پونه قرمز, چای سبز و چینی Osmanthus می شود؛ رایحه پایانی این ادکلن زنانه شیک کهربا, مشک و سدر است.

یکی از ادکلن های مشابه اکلت ، ادکلن لاویدا اس بلا فراگرنس ورد La Vida Es Bella است که از این صفحه می‌توانید مشاهده کنید.

بعد از اولین اسپری از ادکلن اکلت لا ویولت ECLAT،بوی برگ چای و شکوفه‌ی درخت هلو توجه شما را جلب خواهد کرد.

این رایحه، سریع در محیط پخش میشود و توجه اطرافیانتان را به سمت شما جلب خواهد کرد. بعد از مدتی، نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب پونه، مشک و ویستریا تشکیل‌شده‌اند. با استشمام این رایحه ها، استرس و اضطراب از شما دور شده و آرامش و اعتمادبه‌نفس را به شما میبخشد.

پس از مدتی نت‌های پایانی که از چوب درخت سدر، گیاه اوسمانتوس و عنبر تشکیل‌شده‌اند، کاملا جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. شیرینی و تندی این نت‌ها، آرامش بخش است و باعث رفع استرس‌های روزمره‌ی زندگی شهری، خواهد شد . ادو پرفیوم زنانه‌ی ادکلن اکلت لا ویولت ECLAT یک ادکلن چهار فصل است ولی با بوی شیرین و خنک، برای روزهای گرم بهار و تابستان هم توصیه می شود.
  • مبلغ
    560,000 تومان
محصولی بسیار خاص و با کیفیت برای شما
پرسش و پاسخ کاربران